Z prodejců alkoholu lídrem prémiových značek

Rodinné firmě Kratochvílovci jsme pomohli ukázat jejich příběh, sjednotit komunikaci značek a zvýšit prodeje portfolia o více než 300 %.
Kratochvílovci jsou rodinná firma, která už více než 20 let přináší na český trh prémiové destiláty.

Stojí za značkami Mintis Gin, Golem a Sérum Rum a zároveň provozují tři kamenné obchody s pečlivě vybraným sortimentem.

Jejich cílem je ukazovat, že kvalitní alkohol není jen o lahvi, ale o příběhu, tradici a zážitku.

Jednotná strategie, která zvýšila prodeje

Zaměřili jsme se na to, aby Kratochvílovci nebyli vnímáni pouze jako prodejci alkoholu, ale jako rodinná firma s příběhem a silným portfoliem značek. Využili jsme toho, že pod Kratochvílovce spadají Mintis Gin, Golem a Sérum Rum – všechny máme na starost, a díky tomu jsme mohli komunikaci pojmout komplexně.Budovali jsme povědomí nejen o těchto třech značkách, ale také o celé firmě Kratochvílovci a jejím portfoliu. Vytvořili jsme jednotnou vizuální a obsahovou strategii, která propojila jednotlivé brandy s mateřskou společností. Díky tomu se prodeje těchto značek v rámci Kratochvílovců zvýšily o více než 300 %.